4 Μαρτίου 2017

Θα μπορούσε να είναι ενα...γράμμα!

Παιδί μου ... 

Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα ...Ψαλμοί 139:1

Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος ...;. Ψαλμοί 139:2 Ξέρω κάθε βήμα σου ... Ψαλμοί 139:3

Ακόμη και οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες ...Ματθαίος 10: 29-31

Γιατί φτιάχτηκες κατ' εικόνα μου ... Γένεσις 1:27

Μέσα σ'εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις ...Πράξεις 17:28

Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην μήτρα της μητέρας σου ...Ιερεμίας 1:4-5

Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την δημιουργία ... Εφεσίους 1:11-12

Δεν ήσουν ένα λάθος .... Ψαλμοί 139:15-16

Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου ... Ψαλμοί 139:15-16

Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησης σου και που θα ζούσες ...Πράξεις 17:26

Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες ... Ψαλμοί 139:14

Εγώ σε διαμόρφωσα στη μήτρα της μητέρας σου ... Ψαλμοί 139:13

Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες ... Ψαλμοί 71:6

Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν ...Ιωάννη 8:41-44

Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης ...Α Ιωάννη 4:16

Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου ...Α Ιωάννη 3:1

Απλά επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου ...Α Ιωάννη 3:1

Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ να σου προσφέρει ο σαρκικός σου πατέρας ...Ματθαίος 7:11

Γιατί είμαι ο τέλειος πατέρας ...;.. Ματθαίος 5: 48

Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις έρχεται από το δικό μου χέρι ...;.. Ιακώβου 1: 17

Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου ...;. Ματθαίος 6: 31-33

Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα ...; ...;Ιερεμίας 29:11

Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή ...;. Ιερεμίας 31:3

Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά ...;. Ψαλμοί 139:17-18

Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια ...;.Σοφονίας 3:17

Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα ...;.. Ιερεμίας 32:40 Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημα μου ...;.Έξοδος 19:5

Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου ...;. Ιερεμίας 32:41

Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις ...;..Δευτερονόμιο 4:29

Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα ...;.. Ψαλμοί 37:4

Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες ...;.Φιλιππησίους 2:13

Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς ...; ...; Εφεσίους 3:20

Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου ...;.. Β Θεσσαλονικείς 2:16-17

Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου ...;..Β Κορινθίους 1:3-4

Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου ...;.. Ψαλμοί 34:18

Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου ...;.Ησαΐας 40:11

Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου ...;Αποκάλυψις 21:3-4

Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη ...;. Αποκάλυψις 21:4

Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού ...;. Ιωάννη 17:23

Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται ...;. Ιωάννη 17:26

Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου ...;..Ρωμαίους 8:31

Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου ...;. Β Κορινθίους 5:18-19

Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε ...;.. Β Κορινθίους 5:18-19

Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα ...;.. Α Ιωάννη 4:10

Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου ...;. Ρωμαίους 8:32

Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα ...;.. Α Ιωάννη 2:23

Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου ...;.. Ρωμαίους 8:38-39

Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό ...;..Λουκάς 15:7

Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας ...;. Εφεσίους 3:14-15

Η ερώτηση μου είναι ...; θα γίνεις παιδί μου; ...Ιωάννη 1:12-13



                              Σε περιμένω ... Λουκάς 15:11-32

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου